Fucking lördag!!!

Ledig, pigg, 12 timmar sömn, detta är GULD!

Idag ska jag träna, antingen ska Federer och Nadal drabba samman (jag och en kompis) på tennisplanen eller så blir det gym återstå att se hur dagen blir.

Ikväll fest, festival, marknad... vilket ska man välja?

Ska i alla fall vara ett antal öl inblandade i aktiviteten för att jag ska välja något av dem !

Just nu sitter jag och funderar på när jag ska köpa mina biljetter till way out west, ska upp och kolla på RISE AGAINST (inte rage against the machine som många blandar ihop dem med) som är mitt absoluta favoritband genom alla tider, deras första spelning i Sverige och antagligen den sista så måste måste måste bara se dom!

Ett smak prov: http://www.youtube.com/watch?v=_Qhry7ufxno

Nu ska jag damm av racket och piska upp min polare i centercourten !

Ha de gutt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0