Tennis och målning

Först var klev den Federer som jag har inom mig fram och vann tennisen med 2 - 0 i set tog ca 2 timmar!

Sen hem och åt lite tacos och på började min målning, oh shit så bra de blev tycker jag själv iaf här kommer resultatet!

 

Helt okej va? :) Dock inte klar på denna bilden men nästan, tavlan är 50*50 cm kostade mig 90 kr att göra!

Använde overhead apparat för att rita av konturerna sen fyllde jag i med svart färg, peace a cake!

Nu blir de tv!

Puss och natti på er alla

Kommentarer
Postat av: LONA

hur mkt kostar den annarS?

2009-07-31 @ 09:48:53
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: johan

Vet inte riktigt, tycker ändå 100 kr inte är så farligt för en fin tavla som man kan skryta lite med att man gjort själv!



Dom flesta brukar annars måla detta porträtt på sin vägg men jag får inte måla i min nya lägenhet så det blir liksom att måla tavlor istället :)

2009-07-31 @ 10:56:57
URL: http://onceinalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0