Rätt gott

Som ni vet blev de inte så mycket sömn natten till torsdag, utan sömnen  bestod ungefär av en powernapp! Så inatt blev det att ta igen lite sömn, därav inget inlägg på kvällen. Fick lite glada besked igår, blev antagen till universitetet, eller ja fortsättning/byte av studieort. Har tidigare läst 1 år civilekonom vid luleå universitet, nu blir det växjö universitet i höst med lite kompisar! Ska bli grymt kul och spännande att testa något nytt. Varför detta byte? Jo jag trivs som fan i lule men de är för långt borta, de ända som gjorde de värt de var en person som fanns där innan men dock inte längre (inte i mitt liv iaf) så nu blir de försöka få hem sina grejer från lule, hur fan de nu ska gå till? Någon som har tips på hur jag ska flytta mina saker från lule till växjö?

Aja idag, fredag jobb som vanligt jobbar som ekonomiansvarig på ett fastighetsbolag rätt bra jobb för CV:et dock inte för min rygg som inte gillar att sitta ner hela dagarna!

Ikväll blir det att träffa en kompis se lite film, hon var lite deppig så får agera Dr Phil ikväll!

Annars vettefasen va som händer i helgen, men den som lever får se!

Hörs senare TJABBA OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0