Onsdagar nya lördag?

Var ute med några gamla kamrater några öl igår, kom vid 10 tiden var rätt lugnt vi satt i en soffa på uteserveringen tog de lugnt och tog igen lite snack (inte setts på några månader), efter nån timme runt 12 var de PACKAT med folk. Dom kunde inte släppa in mer folk så fullt var det, blev kö utanför och vi kände att mysfaktorn försvann lite. Men man ska inte tappa humöret, lite andra bekanta dök upp då stack jag och en kompis och satte oss vid ett bord med 2 damer vi spanat in lite, oj vilka tjejer kan jag bara säga! Första försökte till ragg på ett tag för mig, men gick kanon visade sig vara 2 skånska systrar och min bordsdam var den äldre, lite hetare! haha. Dom var på semester i stan så vi snackade och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi gick sedan vidare till deras hotell och chillade lite, innan de var dags att dra hem, jobb tidigt och fest dagen innan är aldrig bra!

Blev iaf bjudna på deras mammas 40års kalas idag tydligen, lovade sjunga kaeroke med deras mamma som present !

Får väl se hur de går!

Inte skrivit någon "dagens att tänka på" på länge så här kommer en "Tjejer gillar heller att man raggar på dom nykter än full, de absoult bästa (iaf enligt tjejerna igår) var att dricka tillsammans då blir kvällen bäst för alla!"

Idag blir de gym efter jobbet, sen ikväll bara slappa kanske fixa lite möbler till lägenheten, tur mamma har en möbelaffär ;)

Ha en bra dag hörs kanske ikväll! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0