Onsdag

Onsdag, mitt i veckan, helgen börjar närma sig de känner man, men man tänker nästan lite fortfarande på helgen som varit men sakta men säkert går tankarna över på vad man ska göra den kommande!

Jag vet redan vad jag ska hitta på denna helg, det blir fullt upp Ikea med mamma och köpa in saker till lägenheten, mattor, lampor och allt vad man behöver. Lördag eftermiddag ska jag och ett gäng kompisar ut till min väns sommarstuga på en Ö i skärgården där vi ska grilla, spela kubb, spela gitarr och dricka lite vin i goda vänners lag. Kommer blir toppen!

Sen måste jag hinna med lite tennis också ju, givetvis!

Idag är det jobb som vanligt, väldigt lugnt och skönt dock så ska nog bli en skön dag.
Tänkte gymma lite i eftermiddag med, idag blir det benpass i form av Djupaknäböj, Utfall och Vadpress kombinerat med lite mage i form av Sit-ups.

Är underbart väder idag så funderar nästan på att bada lite ikväll, vågar man det? De får vi se!

Ha en underbar dag så hörs vi senare puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0