Lunch

Idag blev det pasta carbonara till lunch, min absoulta favoriträtt dock inte så nyttig, men ska både på gymmet och spela tennis idag! En kompis ringde och frågade om jag vill spela lite ikväll, han är duktig tävlat så hoppas får lära mig en del knep !

Borde bli bättre på att lägga upp bilder och här kommer min bildoskuld!!


Bilden tagen från google, men MMMMMM så gott de är ;)

Ska se om jag kan ta några bilder på tennisen ikväll med eller kanske flexa med musklerna på gymmet? Nä de är verkligen inte min grej haha, ett tips föresten stilrobin.blogspot.com, en kille med mycket trevligt liv som manlig modell och ger alla er där ute en riktig push i rätt riktning med ert tränande och kost! Take a look!

Ha de så  bra idag hörs ikväll puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0