Gitarr, framgång och stopklossar

Jag har nu tagit upp mitt gitarrspelande igen efter ett tags uppehåll pga av att min gitarr gick sönder, köpte en nya på loppis förra veckan vilket klipp en underbar landola gitarr i kanon skick blev det! Så varje kväll sitter jag och nöter lite, lärt mig några låtar jag länge velat men aldrig tagit tag i för dom vart lite kluriga, nu sitter Red Hot Chilipeppers låt Under the bridge, rätt nice tycker jag själv iaf!

Sen lite sommardängor med Tomas Ledin, Gyllene Tider, Oasis så man kan dra igång framför brasan, uppskattas alltid på fest också!

Mina fingrar har tagit en del stryk, men va fasen det hårdnar snart!

Fått riktigt sug efter att spela mer tennis efter gårdagen, är en sån person som är duktig på de flesta sporter, inte sådär SUPER bra men liksom har lätt att lära mig och blir duktig fort, racketsporter som badmingtong, squash, tennis pingis är liksom lite min grej och nu vill jag bara spela tennis tennis tennis, så blir nog nån match till i veckan hoppas jag iaf!

Idag blir det jobba, rätt lugnt denna veckan semestertider betyder lugna puckar, iaf på ekonomiavdelningen !

Sitter lyssnar på P3 som jag älskar, det är riktig radio till skillnad från Rix FM, Mix Megapol och dyligt som bara spela same shit over and over again. Brunch rapporten är mitt favoritprogram, Henric Thorehammar är rikigt bra även om han låter väldigt och gör sig väldigy gay, känns som att han drar ner alla HBT (Homo, Bi och Trans) i den typiska sterotypa Gay-typens gruppen, vet personer som är HBT och inte vill bli tagna som någon som klär sig i rosa och pratar lite sådär gay, utan vill vara den mer diskreta personen.

Har absoult inget emot HBT personer men tycker att han är en dålig förebild bara, man kan vara Gay utan att skrika ut det!

Haha hoppas nån förstår vad jag menar, fattar knappt själv!

Hey och Hå på er

Kommentarer
Postat av: TOBBE

svar: Tobbe har talang ;)



jag har mina knep. =)

2009-07-27 @ 11:31:14
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0