Fullt upp..

Vart fullrulle hela helgen har verkligen inte hunnit med bloggen!

Jag har ju fått min lägenhet nu så jag måste börja fixa lite saker till den nu, så det är var söndagen var ägnad åt blev loppis fyndade lite glas och muggar + en ny gitarr!! Vilket gör mig grymt glad, 200 kr istället för 2-3 tusen för en ny (min gamla gick sönder) så nu spelas de för full igen!

Beställde ny säng 120 cm till lägenheten, nu saknas bara soffa, tv, tv-möbel och skrivbord. Får leta vidare är lite kräsen!

Är nere i en svacka angående mitt gamla förhållande igen.. så drygt varför finns de inte "glömma bort piller"? Eller iaf "tänk inte på det piller"? Ush ja iaf så går jag och tänker massa på henne, allt från saknad till varför de blev som de blev och till att va såg jag hos henne egentligen. Detta är irriterande, kan inte fokusera riktigt heller vilket behövs på jobbet.

I vilket fall så har vi inte pratat på mer än 2 veckor, jag har inte kollat hennes blogg eller facebook men är inte ens lite lätt. När man försöker att inte läsa så fantiserar man ju om vad de kan stå.. vet de är många killar som raggar på henne på facebook, vill inte läsa om hur kul hon hade ute i helgen med killarna på hennes blogg för jag vet att så är det.. Men tror ändå att inte läsa blogg eller kolla facebook eller ha kontakt över huvudtaget är de bästa sättet att glömma.. eller va tror ni?

Undra om hon lika ledsen som mig?

Ska jag vara ärlig tror jag hon har kommit över mig och börjat dejta på nytt.. efter 3 veckor! Då vet man ju hur mycket hon värdesatte mig och vårt förhållande iaf..

Ush..

Ha en bra dag allihopa iaf, jag måste back to work hörs ikväll! Ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0