Fest på gång

Oj blev afterwork förfest hos mig haha, så hinner inte blogga speciellt mycket nu blir några rader.

Jag är ingen modebloggare men vafan i give it a try!
 Min outfit är en blå/vit rutig skjorta från Gant, Beige Chinos från Railey och vita convers känns soft! haha

Nu har jag öppnat min fösta öl en stratopramen som är min absoulta favorit öl !

Kom tänka på att det gått 2 dagar utan att jag tänkt på mitt ex, i'm back in the game and heading forward!

En fråga till där ute, kan man svara på en kommentar eller måste man göra en egen liten kommentar? :)


Förövrigt, life rocks iaf idag (Helg, fest, träning, ensam hemma = GULD)

Ha så trevlig kväll imon kommer en posébild med outfit och mingelbild kanske?

Ha så fint alla läsare puss på er

Kommentarer
Postat av: adina

Rationalist? :) På vilket sätt menar du?

2009-07-31 @ 19:40:36
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg:D vet inte varför jag gillar den men...hehe:) ska vi lägga till varandra i bloglovin?:Djag tycker de ialf;)(om du nu har det) / http://dollhouse.devote.se (skriver den tillsammans med min bästa vän)

2009-07-31 @ 23:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0