Dagen slut eller iaf jobbet

Nu är min arbetsdag över, jobbat in 1 timme kanon bra! Älskar vara som en maskin på jobbet!

Nu blir det möta upp en kompis, lira lite pingis som uppvärmning står 5 - 3 till mig i matcher och sedan köra gymmet, har problem med min axel fortfarande så får köra lite ben och mage idag!

Insett att jag är kass på att lägga upp bilder måste bli bättre!

Vill ha en iphone hade vart smidigt blogga och lägga upp bilder direkt, får fundera över detdär!

Ikväll efter gymmet blir de jobba lite till, har nämligen eget företag! Pysslar med webbutveckling och fotografering, så ironiskt nog har jag har typ internets fulaste blogg och inga bilder? haha

Så nu ska jag springa till gymmet, så taggad!

Hörs ikväll, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0