Bra kväll trotts allt..

Jo som jag sa i gårdagens inlägg så  var det 20 års kalas. Vilket partaj det blev, var jag en kompis sen födelsebarnet och hans släkt, det bjöds på allting, värmebölja, åska&blixtar, regn, fotboll, mat, bad, trevligt sällskap och lite öl kan man kräva mycket mer av en fest? Nej var verkligen guld värt :)

Vi var ute hos min vän till kl 12 då for vi till stan och gick ut på krogen. Väl inne träffade mina kompisar varsin tjej direkt och jag strövade runt lite i min ensamhet och kollade runt, hälsade på nån gammal bekant och tog en öl. Nu kommer problemet eftersom de inte var så länge sen de tog slut med mitt ex så finns de fortfarande känslor kvar och då känns det elakt mot mig själv, mot personen jag eventuellt skulle ragga på samt mig ex att ens försöka lägga in en stöt på någon. Inte för att jag är någon bra raggare heller för man har ju inte varit ute på marknaden på ett tag om man säger så..

I alla fall så var det en trevlig kväll och jag är inte ens bakis idag!

Idag blir det väl slappa, kanske träna ikväll om man orkar sen måste jag fixa lite med skatteverket blää..

Men men, Dagens att tänka på blir iaf "Kan man bli en bra raggare, eller är man född till det?"

Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0