Axeln dödar mig

Min axel är helt ur funktion behöver nog inte på reperation, nej men så fort jag ska lyfta nåt bara får man en chock av smärta i den helt sjukt.. Får bli att gå till en naprapat någon dag om de inte går över, kanke är överansträng får vila några dagar och se!

Har tränat lite idag, bara knäböj och mage sen blev de 2 matcher pingis med!

Har inte så mycket att säga idag, börjar klia i fingrarna vill verkligen gå in på mitt ex blogg eller facebook och kika men vet hon heter typ saker som "snygg, sexig å singel" hur moget är det? Och framför allt elakt mot mig, sen är det typ 1000 nya killar som raggar på henne känns roligt, vem raggar på mig då, ingen! 

Men va ska man göra, hon kanske hittar sig någon hälften så bra som mig sen och jag en dubbelt så bra som henne så har jag väl fått min hämnd?

Nä hämd är elakt har trotts att älskat henne en väldigt lång tid, flyttade till och med till lule för henne skull..

Fan hur lång tid tar de att komma över någon, känner kan inte börja träffa nån ny förens man glömt henne helt är elakt mot den personen + man bara jämför.. Nä inget bra blir väl ungkarlsliv sommaren ut, se om man hittar sig en ny donna i växjö sägs att de är vackra damer på campus, får sitta med kikar från lägenheten ! Haha

Nej nu blir de tv, kanske lite glass?

Ha bra kväll allihopa hej på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoin verkar då varar väldigt upptagen med att hänga med andra killar, de är då ett som är säkert....

2009-07-15 @ 11:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0