Ännu en dag..

Whu första inlägget scary..

Men lite om min dag nu, ännu en dag är avklarade, jobbat inget kul när nacken nästan exploderar av verk.. vet inte riktigt men tappat suget att äta också (jag som förr var en 500 kg amerikan på insidan) äter nu som en liten flick.. har väl med veckans tråkigheter att göra. Vill inte gå in på detaljer men livet har ju haft sina bättre stunder kan jag lova, och denna veckan har väl varit en av dom jobbigaste i mitt liv vågar jag påstå!

Låter rätt bitter kom jag på.. men jag får vara bitter för just går inte livet min väg, det sparkar mig snarare mellan benen!

Men men va ska man göra, kommer väl bättre tider... eller?

Nu ska jag gå en runda, tappat lite med träningen i veckan inget vidare världen får inte gå under bara för en sak gör det!

Slänger iväg en tanke till en speciell person.. du vet vem du är !

Ha en trevlig kväll på er ute i stugorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0