Aha..

Okay snart denna dag till ända trodde jag innan när jag låg på soffan och läste lite efter jobbet! Men icke det blir en sväng till olearys med grabbarna! Ska kanske spela tennis innan jävligt sugen sen jag sett wimbeldon finalen haromdagen, dom kallar mig "Svergies Federer" nä skojar, men server bra resten av spelat är väl inget att skryta med så de borde jag inte nämna.

Regnade lite när jag gick från kontoret idag och såklart hade jag ingen jacka utan fick halvspringa till bussen då kom jag att tänka på en sak och detta får bli Dagens att tänka på: "Blir man lika blöt om man går som när man springer?" Jag tycker då det känns som att nog fan är man lika blöt även om man sprungit 100 meter i samma fart som Usain Bolt än om man gått och med rulator hela vägen.

Nu ska jag se om någon vill lira några game tennis!

Ha de alles !

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Vetenskapligt" bevisat, man blir tyvärr lika blöt vare sig man springer eller går .. : / Så traska på.

2009-07-10 @ 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0