Vilken dag

Underbart väder ute så har tillbrinkat min dag i solstolen med en bok, börjat läsa lite om mikroekonomi eftersom jag ska läsa det i höst, ska läsa 150 % dvs 50 % mer än vad man normalt gör på universitetet så jag kände att jag borde börja lite innan så har man lite koll på läget när man börjar igen!

Igårkväll då:

Kvällen började hos mig tog några öl, spelade lite gitarr och chillade.
Sen tog vi bussen till stan där vi satte oss på en mysig lite ö och tog några öl till som vi hade med oss.
Därefter stack vi upp till olearys käkade pizza och drack mer öl, sen mötte vi upp lite vänner och gick ner till tillställningarna, var nämligen livemusik och liten festival denna helgen i staden så vi gick in på en bakgård där de var en liten scen, ett band spelade allt från egen musik, till covers av U2, Stones you name it!
Var skit nice, sen blev klockan sent och vi drog oss hemåt en kanon kväll i mina ögon iaf!

Nu i eftermiddag ska jag spela lite tennis med en kompis sen ikväll blir det in till stan igen fast idag äta med familjen och några bekanta sen lyssna musik, var tydligen rock tema ikväll kan bli riktigt nice!

Nu ska jag dra på Piké tröjan och pannbandet för snart är de dags att slå några fina backhands!

Hörs ikväll säkert puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag gillar din blogg.:D vet inte varför..men den passar nog helt enkelt mig:) (ska vi lägga till varandra i bloglovin?det tycker jag ialf,hehe)

/ http://dollhouse.devote.se (skriver den tillsammans med min bästa vän)

2009-08-01 @ 14:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0