Morgon.. en bitter sådan

Igår skulle jag ju ut nämde jag, la mig vid 22 tiden för att sova 2 timmar i väntan på att några kompisar skulle köra förbi och plocka upp mig. Fick sms kl 23.58 "Tjena vi är i stan nu, råkade glömma plocka upp dig" de är ju nice eller hur, lagom irriterad man redan var så ballade jag ur helt och blev skit arg skickade nåt sms med "schyst av dig" sen somnade jag om. Visst blir man irriterad på sånna människor, min kompis fick körkort igår, han har åkt med mig överallt har skjutsat honom hem från krogen osv aldrig betalat. Nu tyckte då jag iaf att de var dags för lite payback så han kunde köra hem mig på onsdagnatten när jag tagit nån öl. Men icke då blir de på detta visset att han åker till en förfest med några killar som antagligen är lite "coolare" och mer värda än mig.. humf bra polare.

När sånthär händer då kommer tanken upp i mitt huvud "fyfan va jag ska pissa på dom när jag är framgångsrik affärsman sen", förmodligen är de väl delvis sant, jag hoppas kunna göra en karriär sen och är redan på god vägen med mitt egna företag och detta jobbet. Medans dom inte tagit tag i sina liv för 5 öre...

Så nu har jag fått ge ut min ilska här på bloggen lite med hoppas ni förstår mina tankegångar, är en hatisk person när sånt här händer, men världens snällaste om man förtjänar de.

Nu sitter jag på jobbet iaf, ska äta lite frukost snart sen fortsätta jobba.

Ska fiska kräftor ikväll, en liten tradition vi har i familjen ska ändå bli kul !

Imorgon sista dagen på jobbet så skönt!

Men nu hägrar en fralle och lite kaffe i fikarummet! Chacha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0