Dödstrött

Fan inte sovit en blund natt, legat och tänkt på flytten nu lite nervis! Och jag är så svag för nervositet, haha ush!

Så idag är jag lite trött, blir väl ta en kopp kaffe. Vill egentligen inte för vet det lätt blir en vana att ta en kopp sen två, sen tre och sen är man en kaffe beroende person nej vill jag inte, halsbränna och gula tänder NEJTACK!

Så bara en kopp vid tillfällen som dessa då man är rikigt trött.

Idag ska jag kila lite tidigare från jobbet, ska nämligen till IKEA och Kalmar för att shoppa lite kläder och en massa grejer till min nya lägenhet, allt från lampor till tvättkorgar och småprylar. Dom har ju verkligen allt på Ikea!

Ska försöka hinna med att gymma på lunchen idag med, lite rygg idag börjar ta sig nu!

Får väl se om ni får se nån spännis bild framöver.. Inte min grej men ni gillar de säkert !

Nu ska jag ta en fralla och lite kaffe!

Hörs efter lunch puss på er

Kommentarer
Postat av: emma

jasså :o

2009-08-03 @ 10:51:57
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0