Ajabaja

Jag har ont i knäet även idag men nog ska jag dra mig till gymmet ändå på lunchen, vill egentligen spela tennis men tror jag får lägga det på hyllan några dagar så man inte gör skadan värre än vad den är.

Aldrig varit supervältränad, men lovade mig själv och mitt ex att jag skulle ha magrutor när jag kom tillbaka till luleå efter sommaren.. Nu ska jag ju inte tillbaka, men magrutorna dom finns där ändå inte dumt att ha som ungkarl tror jag lite bra för både självförtroende sen är ju utseende långt ifrån allt men det hjälper ju lite grann!

Faktiskt inte varit såhär vältränad i hela mitt liv vilket känns bra, har bra kondis, styrka, bra hållning och framförallt snygg kropp!

Hoppas hon ångrar sig vad hon missade haha nu ska nån annan få njuta av min kropp istället som förtjänar de !

Mitt humör idag är väl helt okej lite sugen gå ut ikväll, för har taxi min polare fick körkort idag nämligen och han är skyldig mig ett ex antal skjutsar från krogen och hem ! Perfekt!

Nu borde jag jobba lite igen, funderar på vågar man lägga ut en spännisbild? Mja får se..

Puss på er iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0