Va ska man ta vägen?

Dagar som denna, när de är mörkt, de regnar, man är lite allmänt nere då vill man bara krypa in under skrivbordet och rulla ihop sig till en liten boll, blunda och hoppas att ingen någonsin hittar en..

Undra om hon saknar mig som jag saknar henne vissa dagar, eller om hon ens läser mina inlägg?

Hur ska man bli glad igen? Kan man bli glad igen? Känns inte som det just nu, men jag är ju inte dum som inte vet att de någon dag blir bättre men ändå..

Ska flytta nu vill egentligen inte trivdes bra i lule, men nu försvann säkerheten och då flyttar jag närmare min familj..

Ha en bra dag hörs säkert ikväll!

Kommentarer
Postat av: Ville, Götet

Tjena killen!

Just hittat och läst din blogg.



Har förstått att du blivit dumpad.. Tråkigt!

Men när jag läser dina inlägg kan jag inte tänkta annat än att du skickar dubbla budskap till ditt ex.



Du undrar om hon läser dina inlägg, saknar dig.. Så som du saknar henne ibland?

Medans längre ner skriver du att du är mer ledsen över att inte kunna lyssna på en låt än att ha henne kvar?



Klart det går i våger, själv blivit dumpad..

Men det kommer ljusa stunder!



Hoppas du fortsätter skriva!



2009-07-13 @ 13:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0