Tisdag morgon

Vem ser inte fram emot tisdag morgon liksom? Dagen då inget händer, dagen efter måndagen så de är klart en dag närmare helgen är det ju men ändå 4 dagar tills man kan gå med ett leende som sträcker sig från öra till öra när man går från jobbet på fredag. Ash man måste ju tänkte på Carpe Diem (betyder fånga dagen, för er som inte vet) eller? Jag ska iaf försöka ta vara på min dag så gott de går, man får använda sina lediga stund på lunchen fixa några ärenden, jag behöver t.ex fixa med hyreskontrakt till min nya lägenhet idag. Kom på en kul grej, har nu 2 lägenheter men bor inte i någon av dom för tillfället, lite lustigt tycker jag.

Nu är det nästan bestämt med flytt datum, känns ändå lite konstigt att flytta kommer sakna mina nya kompisar i lule och så men behöver flytta, för långt hem och kommer nog ständigt bli påmind om saker jag helst vill glömma där uppe!

Men iaf lite goda nyheter, fick min lägenhet jag ville ha som ligger mitt på Campus i Växjö, 2 år gammal 1a med fransk ballkong, kabel-tv (ett måste) och bra bredband ska bli riktigt kul att flytta in! Köp av soffa och  tv blir det nu, kanske ett tv-spel att fördriva tiden med ibland?

Jag har läst 1 år civilekonom om jag inte sagt det och ska nu börja mitt andra, blir lite krångel när jag byter studieort men får helt enkelt läsa dubbelt ett tag, ska jag klara om jag bara ge mig fan på det! Är ändå en rätt studiemotiverad person, för är man väl där frivilligt kan man lika bra se till att göra de bra de är mitt motto!

Men nu ska jag åter till mitt arbete, fakturor att kontera och hyror att ta hand om!

Lev väl allesammans Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0