Tackar för stödet

Tack Ville för kommentaren, lovar ska forsätta skriva och tack för stödet kul att du gillar att läsa om mina tråkigheter, ska försöka få in lite roligheter i mitt bloggande, man måste ju komma över det någon gång! Tråkigt att du sitter i samma båt som mig, men jag lovar en dag hittar vi varsin ny och då när man är nykär då är livet som bäst de vet vi alla eller hur?

Blev faktiskt lite bättre framåt efter lunchen, lite mat gör mig alltid lika glad!

Ingen träning idag, har problem med ena axel så blir att vila, eventuellt gå eller springa en runda.

Ska till åhus i helgen tror jag och kolla lite beachhandboll, kanske ta några kalla öl och avnjuta kvällen i en brassestol med lite bra sommarplågor dunkandes ur en mobiltelefon, inte illa va? (haha)

Till alla killar där ute som blivit dumpade, känner för er, men vi är ju män, vi ska vara hårda pch känslokalla ju! eller hur är det egentligen?

Ha en bra kväll allihopa ni i snitt 10 personer som läser om dagen!

"Dagens att tänka på: Nothings like a cold beer in the sun?"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0