Sååå slitet

Kl är 6.20 då ringer klockan dags att stiga upp.. 4 timmars sömn är guld tänker jag medan jag kryper ur sängen, på med kläderna till jobbet. Väl på jobbet tar jag en kopp extra starkt kaffe och försöker le lite. Blev utgång igår, oleary's några öl sen vidare, träffade lite härligt folk och hade rätt trevligt !

Ungkarlslivet börjar ta fart? Haha

Nej men jag är ingen utgångskille, jag är ingen bra raggare, jag är inte någon dansare, utan jag är den här killen som köper en öl och sätter mig ner och tittar på allt folk och undrar, gud hur kan man orka detta varje helg, om inte mer?

Nej jag föredrar mysiga hemmakvällar och långa promenader, haha!

Börjar faktiskt känna mig lite piggare nu, kaffet gjorde susen!

Har faktiskt kommit på Dagens att tänka på redan, den lyder såhär: "Hur lite kan man sova för att orka en helg dag på jobbet, 4 timmar? Och sedan ha detta som rutin, alltså sova 4 timmar varje natt i en månad eller så, man lär bli knäckt? Undra hur kort tid man kan sova för att orka?"

Jag gillar då att sova, tiden går fort, man är bekymmer fri och man är fri att göra vad man vill!

Dream on, hörs senare puss hey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0