Måndag

Måndagar är generellt sett en av dom värsta dagarna i veckan, man är lite sliten efter helgen tröttheten sitter där när man stiger upp vid halv 7 och ska försöka ta sig till jobbet och ta en så välbehövd kopp kaffe. När man väl sitter där vid fikabordet på jobbet, kikar lite smått på dagens tidning men orkar inte riktigt göra mer än att just titta på den, man funderar över vad man gjort i helgen om man tagit vara på dessa 2 lediga dagar och så tänker man gud hade jag inte vart ute i lördags hade jag kunnat ta vara på söndagen lite mer än att bara legat bakis hela dagen. Man smuttar vidare på sitt kaffe börjar nu funderar på vad man ska göra i veckan, kanske träna? Nä det orkar man inte efter jobbet men kanske i helgen. Men gud ush va länge de är till helgen.. Hur ska jag klara veckan?

Jag ska tala om det för er, måndag morgon är skit alla kan vara överrens om detta men man överlever ju? Säg att du är 25 år då har du överlevt ca 1300 måndagmorgonar hittils. Statistiken talar klarspråk, även om du just nu inte vet om du överlever till fredag så kommer du göra det!

God morgon och trevlig ny vecka på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0