Läsar rekord och en "bara vara dag"

Igår slog jag läsar rekord (25 personer) riktigt glad att folk läser om mitt elende, kanske känner ni igen er, kanske får de er att uppskatta era liv livet mer eller kanske ni bara finner det intressant vad vet jag? Men tack för ni läser och fortsätt gärna!

Idag har jag en såndär dag då man inte tänker något utan bara är. Klockan ringer, stiger upp, drar på sig kläderna går till bussen sen jobbet där man jobbar 1.5 timme sen frukost. Börjar bli en rutin, man tänker inte direkt på någonting utan allting går maskinellt lite skönt ibland faktiskt, pang säger det så är dagen slut. Tycker det är skönt, man slipper alla dystra tankar, även om jag känner att de börjar ljusna lite igen.

Lite kul saker som händer är iaf att den 24e augusti är de kick off för nya skolan, börjar ju andra året på civilekonomutbildningen, men bytt skola och därför får jag gå på nollerperiod igen, ska bli grymt kul! Fått en skit nice lägenhet med bara 100 meter från skolan + gym i källaren kan inte bli bättre!

Nu back to work, chefen kanske ser! haha

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0