Ja kul med kommentarer

Killar / Tjejer som kommentrat, tror ni har rätt jag är värd nåt bättre än någon som inte vill engegera sig eller ens försöka att bygga upp ett förtroende?

Nej helt enkelt inte ment to be, och killarna svärmas runt henne..

En av anledningarna jag blev lite svartsjuk på slutet var att hon inte festat på säg ca 6 månader (var nyår, och innan dess inte vart ute en ända gång under vårt förhållande), sen åkte jag hem under sommaren vilket betydde distans i 2 månader typ. Då direkt efter 2 veckor var hon ute och festade, med bara killar? Hur tror hon att jag ska ta det, som är van vid att hon inte är ute och röjer utan kan vara lugn med att hon sitter hemma och myser?
Ska tilläggas att hon var hemma 6 på morgonen 2 dagar idag, får man eller får man inte vara orolig och lite småirriterad när man knappt fått ett sms under natten? Tror inte hon var med någon annan, men vafan hon måste ju förstå en orolig pojkvän som sitter 150 mil bort och inte kan göra någonting?

Sen dagen efter ringde hon, skit sur och dumpade mig... Så gick det hela till för er som vill veta.

Killar som läser, va fan ska man göra i ett läge som det? Ingen chans försvara sig bara slut pang bom.. Fyfan tjejer är såååå knepiga!!

Måste skaffa mig ett lexikon..

Hem från jobbet nu och sova middag, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0