Herregud

Har varit en helt sjukt fullspeckad helg så har inte hunnit med min lilla blogg..
Fredags ja då var jag ju i växjö och fick min lägenhet och shit va nice den var! Nära skolan (som förövrigt var riktigt fräsh också), nära till centrum och affär, riktigt fräsh och gillade den helt klart!

Fredagkvällen gick åt till att prata igenom planera och kolla möbler till lyan.

Lördag då blev de att träna lite sen drog jag iväg till en kompis där vi spelade lite spel, badade och grillade blev även att man stannade över där, kom hem kl 2 idag och vid 3 kom några andra kompisar och plockade upp mig då var det dags för tennis, blev ett par vinster och man kan ju säga att jag är lite som söderling, jag kan serva, men jag kan inte så mycket annat ! Nu är jag nyss hemkommen efter några timmars spel, lite mat i magen, en dusch sen blir det att spendera kvällen på soffan och sova tidigt.

2 veckor kvar på jobbet sen är det över, och kan säga att de går lite bättre nu livet. Blev nämligen erbjuden jobb i växjö hos min nya hyresvärd. Jobbar ju inom fastighetsbranchen nu och de berättade jag för honom och han behövde tydligen lite hjälp i höst och jag tackar inte nej till några extra slantar!

Nej Växjö blir nog toppen, en push i rätt riktning för mitt liv. Nu kan jag fokusera på att göra de jag vill och komma dit jag vill i mitt liv, vet inte riktigt vart jag vill hamna eller vad jag vill bli, men jag vet att jag vill bo där jag trivs och ha ett jobb som gör att jag kan leva gott med min blivande familj.

Allting dåligt resulterar alltid i något bra sa min mormor, tror det stämmer även om jag gärna sett att de dåliga inte hände!

Nu blir det lite popcorn och soffan!

Hörs och hade bra alla puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0