Hemma igen

Idag vid 12 tiden kom jag hem efter en hel vild dag i Åhus, körde ner efterjobbet igår och var där nere vid 17 tiden, kikade lite handboll käkade spanade lite, sedan drog vi köpte oss varsin brassestol och slog oss ner på campingen där vi drack öl och lyssnade på musik i den fina soliga kvällen! Efter att tag var festen i full gång var ju ungefär 200 tält på campingen så var riktigt bra drag! Började dock regna i natten men de märkte inte vi direkt som var lite små fulla, som tur väl sov vi i bilen så vi slapp alla blöta tält!

Idag vaknade vi kl 7 gick åt frukost, var riktigt slitna... Gick ner till stranden kollade om de var några matcher vilket de inte var men vi träffade på lite andra kompisar som med var bakis så vi tog en kaffe och snackade genom nattens händelser.

Vid 10 började det regna och åska som fan så vi drog hem, min kompis som påstod sig vara nykter nog att köra körde hem nu har jag precis vaknat efter somnat som en stock på min varma sköna säng!

Får se vad som händer idag, rätt trött blir nog bara slappa kanske gå en sväng!

Nu blir de glass och film iaf !

ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0